tisdag 29 juni 2010

Dagen

Åkte ut på dagen till Lus idag.
Tjejerna hade fått flyttat från hagen p.g.a. Jullan blir dålig av gräset så grabbarna var inte lite förtvivlade speciellt Lus..
Var osäker på om han skulle sticka till Jullan om jag tog in han lös från hagen idag med.. men det var inga problem stog även lös i gången med repet på marken rörde inte en fläck, vart så glad.

Tänkte jobba samma arbete med han idag som igår. Lekte cirkel game med honom och idag var det första gånen jag såg honom leka med mig.. han fintade mig flera gånger och busade och hoppade. Skit kul! Annars brukar han alltid sura till ibland... han blir även sur när man driver på han från backdelen men idag var det inga problem han föll in i galoppen och busade själv ibland med. Inkallningarna satt skit bra idag med han ville nästan in och mysa för mycket.
Kul , idag såg jag en hel ny sida av honom.

Nu gillar vi verkligen varandra.
Hade tänkt hoppa upp en sväng med det var igen idé då alla kryp höll på och döda han idag.. han blev så trött på dem att han stog och sparkade bakut hela tiden haha!





























Första bilden på när Luse kom sista nu för någon vecka sedan. Han har musklat på sig en del speciellt på halsen, bara av att få lyfta på fötterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar